قصة سكس محارم ساخنة مع مرات عمي و نيكة جامدة – الجزء 1

عشت احلى قصة سكس محارم ساخنة جدا مع مرات عمي و كانت اروع امراة انيكها في حياتي و جسمها نار و هي زي القشطة و جسمها يرتعد زي الجيلي و عليها احلى بزاز و اجمل طيز  و يومها انا كنت في 19 من عمري عندما كنت بدرس في الجامعه في بلد اخري وكانت لدي مشكله في المواصلات كل يوم الي ان جه عمي وهو ضابط شرطه وطلب مني اني اقعد عندهم لحين اني اخلص دراستي وكمان قالي عشان تاخد بالك من مرات عمك لانها بتقعد لوحدها وانا ببقي قلقان عليها فوافقت وكلي فضول اني هروح اقعد مع مرات عمي ريم خصوصا انها بتتمتع بجسم جبار كنت بحسد عمي انو اتجوزها من حلاونها وجمالها كانت مش طويله قوي والشعر الاسمر الطويل والعنين العسلي اما الجسم فكان لا يوصف لانها كانت عندها صدر كبير وطبزها مدوره و كبيره كنت كل لما اشوفها احلم اني انام مهاها المهم كانت علاقتي بيها كويسه كنت كل لما اشوفها تسلم عليا و تحضني و تبوسني بس انا كنت بحس ان والحضن والبوس جواهم شهوه كبيره وجه اليوم اللي سافرت فيه وروحت لعمي البيت كان عمي موجود روحت ومرات عمي فتحتلي رحبت بيا جامد وقلتلي انا سمعت انك جاي تقعد معانا قولتلها اتمنى ذلك . المهم دخلت وكانت موضبه غرفة خاصه بيا المهم دخلت وحطيت حاجاتي ونمت وصحيت الصبح روحت كليتي وروحت لقيتها قاعده مستنياتي قعدنا ندردش شويه قعدت فتحت كلام ان انت ليك صحاب بنات احكيلي بتعمل معاهم ايه وبتقولو ايه وبتحب ولا لا الكلام العادي وبعدين قعدنا نتفرج علي التليفون المهم جبت فيلم يكون فيه لقطات جنسيه عشان اشوف رد فعلها وفعلا جت لقطه البطل بيبوس البطله وحضنها جامد وانا قاعد بتفرج وباصص عليها من ما تاخد بالها لقتها باصه عليا ومبتسمه وكانت مركزه علي زبي لانو كان واقف اووي وبان من الشورت اللي كنت لابسه المهم عدي اليوم ولقتها الصبح جايا تصحيني عشان الكليه صخبت لقتها قاعده جنبي ولابسه قميص نوم اسمر قصير مبين كل تفاصيل جسمها وبتقولي قوم يلا انا عملتلك الفطار قوم عشان انت كده اتاخرت  .

المهم قومت روحت الكليه وكل تفكيري ازاي انام معاها المهم جت صدفه واحد صاحبي قالي انو في برشام بيهيج الحريم اوي ومفعوله بعد نص ساعه المهم خت اسم البرشام وروحت جبتو وجبت معايا كانزات وروحت لقيتها قاعده بقميص النوم وبتتفرج علي التلفزيون المهم قعت معاها طلبت منها تجيب كوبيات عشان نشرب البيبسي قامت وعلي ما رجعت كنت انا حطتلها حبيتين في الكانز بتاها المهم قعدنا وشربت الكانز وانا قاعد بتاملها وهيا بتشرب وكلي فضول وتفكير في ايه اللي هيحصل المهم قولنلها انا هخش اخد دش دخلت اتاخزت جوه شويه وخرجت لابس تيشرت كط وشورت المهم لقتها قاعده بتتفرج علي التلفزيون علي فيلم كلو مقاطع سكس بس مكنشي كامل قاطعين منو مقاطع قولتلها انا عندي الفيلم دا كامل هلي اللاب بتاعي تحبي نتفرج عليه قالتلي ماشي وفي عنيها لمعة الشهوه المهم قعدنا علي الكنبه وهيا قعدت جنبي وجسمها لازق فيا وشغلت الفيلم وكل لقطة جنسيه احس بسخونيتها جنبي لدرجة ان انا زبي وقف جامد المهم لقتها فتحت كلام وقالتلي انها مدايقه من كتر سفر عمي وانو سيبها لوحدها وان انا جيت ونستها وانها فرحانه بوجودي اوي وبعدين لقيتها بتسالني انت عمرك عملت مع صحابك البنات زي الفيلم كده المهم انا اتفاجئت واحمر وجهي قالتلي متكسفشي مش احنا اصحاب المهم قولتها اه
لقيتها بتسال وفيها شوق لتسمع بمتعة فانتهزت الفرصة وقعدت افشر عليها لمتعتها لقيتها عاوزة اسمع بالتفصيل الممل وفعلا قعدت احكيلها من خيالى وهى كلها شوق ومتعة بعد ان قعدت اقص عليها من خيالى وده بالفشر طبعا احبت هى سماع الحكايات بالتفصيل – فبدات اقول لها بانى فى المنزل اللى قصاد مننا واحدة بعد ما كان يذهب زوجها لعمله تقف تشاغلنى بقميص نوم وتشاور لى بان اذهب لها وتتراقص وتتمايل الى ان قالت لى والشوق ماليها هاااااااااا وروحت لها فقلت لها ايوة قالتلى هااا وعملتوا ايه فكذبت وقلت لها الى ان وصلت لها اخذتنى فى حضنها واخذتها فى حضنى ومصمصنا فى شفايف بعض وقلعتها القميص اللى كانت لبساه
وبعد ان قلعتها هدومها قعدت ابوس فيها وارضع فى شفايفها وافرك فى بزازها وارضع من حلمتها وابوس بطنها ولحست فى . فقالت لى ما تتكلم شوقتنى فقلت لها لحست لها كسها فاستغربت وقالت لى هو انت صحيح عملت كدة قولتلها ايوة فقالت لى وهى عملت ايه فقلت لها كانت تصرخ من اللذة والمتعة وتقولى كمان نيكنى بلسان نيك نيك وهنا سمعت منها شهقة جامدة تدل على شوقها وعطشها . وعرفتها ان بعد اللحس نمت فوقها وهى بايديها دورت على زوبرى لتوجهه الى كسها وتغرسه فيه واخذت انا اتحرك عليها فوق وتحت ويمين وشمال الى ان حسيت بيها فقالت وبعدين فقلت لها بدات تسرع فى اهتزازها وتراقصها تحتى ورفعها لوسطا لتحتك بزوبرى اكثر وتسرع وتسرع وتصرخ الى ان جابت شهوتها .. فقالت لى وقابلتها تانى فقلت لها من بعدها بقى شىءعادى ان اروح لها وانام معاها … فابتسمت وقالت لى انها ذاهبة الى الحمام . فروحت وراها ابص عليها لقيته دخلت تدعك وتفرك كسها بطريقة شهوانية هستيرية الى ان جابت شهوتها . وبعدها جاءت وهى تبتسم وقالت لى انت طلعت جن فطلبت منها ان ادخل استريح لانى صحيت بدرى فذهبت وتركتها وبعد العصر فوجئت بها بتصحينىوتقولى قوم كل لك لقمة انت متغدتش فقمت من النوم واذ بى ارى انسانه تانيه خالص لابسة قميص نوم اسود حرير يكشف عن بياض المرمر بزراعيها ونصف صدرها وكانى لم اعرفها انى ارى الان ملكة فقالت لى انت بتبص لى كدة ليه مستغرب ليه هتكلنى بعنيك اوعى تفتكر انى زى جارتكم تقدر عليها لالالالالالالالالالالالا فقمت من مكانى بقصد انى رايح الحمام فلقيتها بتهرب من قدامى ولقيت نفسى بمد ايدى عاوز امسكها ووقفت هى علشان امسكها فبوستها بوسه خفيفة لقيتها ضحكت وقالت لى بس كدة بتمسكنى علشان كدة وجرت ضحكة تانية وعاوزة تهرب الا انى امسكتها وزنقتها فى الحيطة وقعدت ابوس فى شفايفها والحس فى رقبتها ومددت يدى الى بزازها الجمال واخرجت البز الشمال وقعدت ابوس والحس وارضع فى الحلمة الى ان حسيت انها مش عارفة تقف وجلسنا على الارض وتمددنا وتراقصنا سويا واخذنا فى سلت ملابسنا الى ان اصبحنا عرايا   و نحن في قصة سكس محارم قوية انا و عمتي النياكة

يتبع