في الحلقة دي نشوف أول لقاء مع بديعة و نشوف القوادة الخبيرة تعلم العاهرة الغريرة أصول مهنة الدعارة بعد أما جابتهم مع اول زبون نياك الهم أن بديعة قعدت على السرير ونامت له وراح فاتح سيقانها و رجولها و بقا يشوف عن قرب أحلى كس مشعر كس فتاة اول مرة تمارس الدعارة فبقا يحسس على باطن وراكها ويحسس على كسها وراح دخل بين فخودها وسع ما بينهم وهي نفسها عمال يزيد من الخوف و الترقب و التوقع وقالت تساله:” هتقعد اد أيه؟ نص ساعة؟” راح قال لها وهو بيركبها و يركب زبره في كسها:” زي ما تحبي…” بقت تشهق ز تقاوم مقاومة واحدة تحب شغل الدعارة و الزبون نام فوق منها بجسمه وبرك و لفت زراعيها حوالين ظهره وبقت تقول: ” أممم أأأه أووووه..آآآآي::” وبق الزبون الشاب يشيل جسمه و يرقع فيها بالزب و يدكها و تصوت و سخن عليها أوي وبقا ينيك في كسها الضيق وهي تحسس على طيازه اللي اعتصرت من قوة النيك وشدته وبقت تدس صوابعها و ضوافرها في ظهره و طيزه !
كانت بديعة ساخنة منتشية لحد أما الزبون جابهم في كسها وقام عنها وهي كمان الظاهر جابتهم مع أول زبون نياك هي كمان! كانت النشوة باينة على وش و ملامح بديعة بعد أو نيكة في عالم الدعارة و منتشية مغمضة عيونها وبعد شوية فاقت لنفسها و وفاقت من إغماءة النشوة الجنسية صرخت:” يا لهوي يا لهوي أنا جبتهم نزلتهم وبعدين؟!!” عرفت بديعة انها غلطت و أن القوادة الخبيرة مش هترضى بسلوكها الشهواني دا لان دا اكل عيش وفن من مش متعة! المهم أن العاهرة الغريرة مكنتش اتعلمت لسة أصول مهنة الدعارة فقامت بديعة تلوم زبونها اللي ناكها لحد أما جابتهم وهو نايم جنبها وهو يبتسم :” وايه المشكلة؟!” بديعة بخوف وقلق:” المفروش مكنتش جبتهم..كنت رنيت الجرس من بدري…” راح الزبون يضحك وراحت زقاه من فوق السرير:” يلا ألبس هدومك …” وقامت بديعة تجري على قاعد ة الحمام عشان تشخ لبنه اللي جابه في كسها عشان تضمن منع الحمل وتنظف كسها تغسله. تعجب الزبون منها و ألقاها بنظرة وسالها وهو يبتسم:” أمال أزاي أنت شرموطة بقا؟ ليه تشتغلي في بيت دعارة من اصله؟” لسة هترد اما دخلت القوادة تقول:” نسيتي ترني الجرس…” قامت بديعة وهي تعتذر وتقول:” لا دا أنا كمان جبتهم يا مدام كوليت…” مدام كوليت زعلانة:” أووووف…ليه كدا…انت كدا لو جبتيهم مع كل زبون ينيكك مكانك مش هيبقى هنا..”
كانت بديعة واقفة قلقانة من نتيجة اللي عملته و كان الزبون خلاص لبس ملابسه حط يده في جيبه عشان يحاسب ودس في أيد القوادة الفلوس ورمي التحية :” مع السلامة…” وهو ماشي قالت القوادة:” لا شوية الفلوس…دي حتى جابتهم معاك…فضلت تنيكها لحد أما نزلت…” طلع الزبون ورقتين كمان من غير تعليق و هو ينظر للعاهرة غير الخبرة وقال:” باي يا بديعة…” مبصتش له و ادورت و مشيت ومشي الزبون فقالت القوادة الخبيرة تعلم العاهرة الغريرة أصول مهنة الدعارة بعد أما جابتهم مع اول زبون نياك و تعلق على اول نيكة لها وتعملها أصول الشغل و العمل في العهارة :” لازم من هنا ورايح تتعلمي تتحكمي في نفسك…يعني اضحكي عليه…يعني صرخي شعوطيه خليه هو يجيبهم بسرعة بس أنت مش لازم أبدا تجيبهم زيه وإلا هتتعبي ومش هتلاقي حيل تكملي باقي السهرة…” اندفعت بديعة وهي بتخلع حلقها من ودنها تسال القوادة تستخبرها بنبرة حلوة مثيرة:” بس أزاي أعمل ايه يعني؟” قالت القوادة الخبرة تعلم العاهرة الغريرة الجديدة الصغيرة السن:” يعني فكري في أي حاجة تانية غير النيك و السكس..يعني مثلا حاجة حزينة اثرت فيكي…قرايبك اللي ماتوا, ديونك, مشاكلك…فكري في اي حاجة غير الزبر اللي ينيكك…” ضحكت بديعة من كلام القوادة الخبرة و عيونها لمعت وقالت ببسمة ورضا عن نفسها و عن النيكة اللي فاتت:” هاجرب مدام كوليت..بس كان حلو و لطيف أوي…” قالت القوادة:” لا يا حبيبتي مش كلهم هيكونوا كدا…فمتحطيش في بالك أنك ممكن تمري بالتجربة دي كتير…يلا بينا ننزل عشان الزباين وباقي السهرة…” لبست بديعة ومشت ناحية القوادة عشان تخرج فقالت الاخيرة:” المرة دي سماح عشان لسة جديدة وصغيرة…” قربت بديعة منها وراحت مدام كوليت قربت شفافها المصبوغة بالأحمر من شفايف بديعة الطرية الناعمة وباستها بوسة لطيفة حريرية تنم عن أمرأة سحاقية كبيرة! المهم ابتسمت بديعة و مشيت ورا القوادة اللي و قفت من صندرة السلم تطل على الزباين و العاهرات وقالت:” الزباين المحترمين مالكم قاعدين مقضينها كلام أحنا هنا عشان تتمتعوا و تنيكوا البزاز و الأكساس يلا أسخنوا…” …يتبع….