سمر أو سمارة اسم صاحبة القصة اللي بين أيدينا وهي فتاة جامعية هايجة نيك كانت بتحلم باليوم اللي تعتب في رجليه أبوابها لأنها بتحلم بشاب وسيم جميل يعملها الحب و يروي عطشها إليه فكانت رايحة الجامعة متحفزة. فتاة قاهرية بوش مدور أبيض ملامح كيوت صدر مشدود متوسط الحجم جسم ملفوف خصر نحيل طياز مرومة بارزة من البنطلون بتقول لشباب الجامعة تعالوا و دلعوني!! من أول يوم في الجامعة وفي كليتها آداب جغرافيا وهي حطت عينه على شاب اسمه أكرم وسيم أبيضاني طول بعرض وقالت هو ده اللي هاصاحبه. اتعرفت عليه فعلاً و عاشوا قصة حب جميلة لحد أما في آخر السنة توجتها بعلاقة كاملة و دخل الزبر في كسها بس هل الواد فوتها أولا في الرحلة دي هنشوف.
قبل نهاية الدراسة نظم الطلاب رحلة للإسكندرية و استأذنت البنت من عيلتها الشبه محترمة و انها ممكن تبات في فندق و عشان يصدقوا جابت صاحبتها المحترمة جداً و أمها نفسها كلمتها: يا سهام خدي بالك من بعض أنا بثق فيكي….سهام ضحكت: أكيد يا طنط..دا كلها يومين وراجعين بس سواد الليل و كلنا هنكون مع بعض…فعلاً كانت الرلحة و كان الصيف و بحر الإسكندرية و تنزهت سمر مع صاحبها و كان في قمة الظرف معاهاو طبعاً البنت سهام عرست على صاحبتها عشان خاطرها لانها بردو مشعلقة واحد صاحبها وياها و الكل بيداري على كله! الكل لفوا على متحاف الإسكندرية و آثارها و مكتبة الإسكندرية و الواد يزنق البت سمر ويبوسها في المكتبة بوسة طايرة و أحلى دلع و تسخين لحد اما باللليل يشقطها تمام. كل افراد الرلحة حجزوا في نفس الفندق و كانت سهام و سمر ويا بعض فاللي حصل ان البنت سهام عرست على سمر و سابتلها الأوضة و نزلت ويا حبيبها شوية عبال ما تكون سمر خلصت! أكرم اتسحب بالليل و اتصل بيها و ظبطت نفسها و كانت قالعة كل ملابسها ولابسة قميص نوم مثير وراحلها الأوضة ففتحتله و دخل وراح حاضنها. مد يديه حول خصرها وسحبنها ز رماها على السرير وبقا يبوس فيها فلسة هيرفع طرف قميصها همست: لا…أطفي النور…أكرم: مكسوفة…سمر بدلع: بقلك أطفي النور..فعلاً قام أكرم وطفاه و راج ضمها ليه و بقات يكبش في بزاز أسختن فتاة جامعية هايجة نيك عاوزه الزبر في كسها وأكرم أصابته حمى اللجنس فخلع كل ملابسهو نام فوق منها و شلحها القميص وصرخ: يا روحي يا مجهزة نفسك ليا…
أكرم وجد سماؤة بلبوس ملط متحضرة ليه عشان ميضعيش وقت وبقا يبوس شفايفها ويلحس بزازها و يرضع الحلمات فقط و يبوسها جامد ويدخل لسانه في بقها ويلعب بلسانها و يمصمص شفافها الطخينة شوية و شحمات ودانها ونزل على رقبتها وهو يلحس و يعض الحلمة ويعض فيها ويمصها و سمارة بقت تقول آه آه آه آه آه …من الهيجان جامد اوي وراح قلبها على جنبها وبدا أكرم يدخل زبه الصلب ما بين وراكها الطرية و سالها: أيه رأيك….سمر بتنهيدة: في أيه…أكرم بهمس: في اللي بين فخادك…سمر بدلع وهيجان: سخن سخن مولع…أكرم بقى مجنون وراح يدخل زبه و يطلعه تحت كسها بين فخادها وبعدين راح قالبها و بقا هو تحت و سمر فوق منه يبوسها يقطع شفافها و كمان هي تبوسه و تحسس على صدره بشبق و خلاها مسكت زبه المنتضب و تفركه فبقت سمر تضغطه فهمسلها: بوسي حبيبك…و فعلاً نزلت سمر تبوسه و تلاعبه و تمصه شوية حلوين و أكرم يتاوه: ااااه كمان مصيلي اه اه اه مصي كمااااان…بعدين طرحها على ضهرها و فرشخها ورفع رجولها على كتافه وبقى يفرش كسها المنتوف و سمر فتاة جامعية هايجة نيك بقتت تتأوه:اااه كمان اااااااااااه ….و أكرم يفرش و ضؤب زبه فوق كسها وبقا يغمسه في بداية كسها و يرفعه لحد أما البت بقت تصرخ: حطه حطه جوا أيييي دخللللللله….سمر كانت عاوزه الزبر في كسها جامد لولا الواد أكرم مسك نفسه لانه حريف وبقا يضد حلماتها و يضرب زنبورها بزبه لحد اما خلاها جابت شهوتها من غير ما يفوتها!! بردو مبقاش يتركها فبقت ايد تفرك حلماتها و وأيد تدعك كسها و سمر ولعت تاني وراح نازل يلحس لها كسها و سمر بقت تصرخ تاني: آآآآآه آآآآآه آآآآه…أكرم لا لا لا مش كده أأأأأأه..وبقت تمسك راسه و تدفسها بين فخادها و أكرم يشد باسنانه فوق شفرات كسها و يدخل لسانه ينيكها لحد اما دوبها دوب وخلاها جابتهم تاني!! رمى نفسه عالسرير وبقى ينهد: يلا بقى دلعيني زي ما دلعتك..مصي حبيبك…سمر بقت زي المجنونة تمصه و تاكله و تعضعضه عشان توصل اكرم للذة القصوى زي ما عمل فيها وفعلاً بقت تشفط بيوضه زيما تشوف في الأفلام البورنو وترضع زبه في بقها لحد أما جاب و طرطش منيه فوق منها فصرخت ضاحكة: آآآه..جبت عليا ههههه..