أهلاً بجميع الأصدقاء. أنا اسمي سامح وأنا شاب وسيم وبشرتي بيضاء وطويل وذكي. وعندي كل الصفات اللي تتمناه أي واحدة في الراجل. وأنا بطبعتي صريح فعشان كده عندي صحاب كتير. وأنا دايماً مبتسم وبحب أخلى كل اللي حواليا يبتسموا. ويمكن دي الحاجة اللي معظم البنات بيحبوه فيا فعشان كده كتير من البنات بتمشي معايا. المهم أنا ساكن في القاهرة وبدرس في الجامعة وعندي صديقتين من أعز أصدقائي اسمهم جميلة وشادية. وأحنا التلاتة كنا بنعمل كل حاجة تقريباً مع بعض بس الموضوع ما وصلش لممارسة الجنس. المهم قصتي دي عن السكس الثلاثي الساخن حصلت لما كنا أحنا التلاتة عندنا واحد وعشرين سنة. وكنا في بيت جميلة شغالين على مشروع. بس الكلام جاب بعضه ووصلنا إلى السكس الثلاثي الساخن. هما الاتنين سألوني إذا كنت عايز أمارس السكس الثلاثس الساخن معاهم وأنا بصراحة ما كنتش قادر أرفع عيني من على بزاز جميلة اللي كانت بدأت تكبر من تحت التي شيرت. وعشان أكون صريح معاكم أنا أتفرجت على أفلام بورنو كتير وكنت دايماً بأحلم أنا أمارس الجنس الثلاثي الساخني ويا ما ضربت عشرات على كده. كنت فرحان بالعرض الجامد لممارسة الجنس معاهم. وبسرعة بدأت أبوس جميلة. وحطيت إيدي من تحت التي شيرت وبدأت ألعب في بزازها. وفي الوقت ده شادية ما ضيعتش وقت وقلعت هدومها وأتعرت عشان تدخل معانا في اللعبة وأنا كمان فتحت سوستة البنطلون ونزلت هدومي. وهي طلعت زبي اللي كان خلاص واقف وحطته في بوقها. وبدأت تمصه بكل شهوة. وبسرعة كنا أحنا التلاتة طلعنا من هدومنا وبقينا كلنا عريا. وجميلة نامت على ضهرها وأنضمت لها شادية.
كنا كإننا في مشهد مثالي في فيلم بورنو يعرض السكس الثلاثي الساخن. تمام زي ما كنت بأتفرج في أفلام البورنو. كانوا هما الاتنين بيلعبوا في زبي واحدة كانت بتمص في زبي بينما التانية واخدة بيوضي في بوقها. كانت الاحساس بالهوة عالي جداً. ومش قادر أصدق نفسي. كنت بأنيك أتنين من أحلى البنات في الجامعة ومستمتع معاهم بأحلى سكس. المهم قلت لشادية تنام على وشي وخدنا وضعية التسعة وستين وهي كانت فوقيا. وبدأت الحس كسها ولساني دخل جوه كسها جامد. وفي نفس الوقت دخلت صباعي في خرم طيزها وبعبصتها فيه. لساني وصباعي خلوها مش قادرة تتلم على نفسها وبدأت تصرخ من المتعة. وفي الوقت ده تولت جميلة مهمة مص زبي. وبسرعة نزلت شادية مايتها من كسها وأنا كنت مستنيها عشان الحسها كلها. بس خلاص كنت عايز أدخل زبيفي الأخرام اللي كانت قدامي. طلعت جميلة ديلدو من درج الكوميدينو ولبسته لشادية حوالين وسطها. ونامت شادية على ضهرها وجميلة دخلت الديلدو في كسها. وبدأت تطلع لفوق وتنزل لتحت عليه. وأنا نزلت لعب في بزاز الاتنين. كنت بمص بزاز واحدة وبإيدي بألعب في بزاز التانية. وبعيدن جيت من وراء جميلة وحطيت زبي على خرم طيزها. ومسكتها من كتافها ودفعت زبي العشرين سنتي جوه خرم طيزها. صرخت جميلة من المتعة ووصلت لقمة الهيجان. كانت شادية بتينكها من كسها بينما أنا كنت بأنيكها من طيزها في نفس الوقت.
في نفس الوقت كنت بألعب في بزاز جميلة. بسرعة جميلة جابت شهوتها في السكس الثلاثي الساخن ده. بس فضلنا أنا وشادية ننيك فيها وخليناها تجيب شهوتها تلات مرات كمان. طلعت زبي من كسها وبدلنا الأوضاع. دلوقتي لبست جميلة الديلدو حوالين وسطها ونامت على ضهرها وشادية ركبت فوقيها وأنا دخلت زبي في كسها. كانت ده دور جميلة عشان تنيك طيزها. وشادية ركبت فوقيا وبدأت أبوسها. أشتغلت جميلة عليها من وراء. وأنا كنت بألعب في بزاز شادية. بدأت سشادية تجيب شهوتها في دقايق. وزبي بقى متعاص من ميتهم هما الاتنين ومبلول على الأخر وساعتها كنت عايز أجيب لبن أنا كمان. قمت من مكاني ودخلت زبي في خرم شادية الضيق. وبدأت أنيكها في طيزها جامد وبسرعة. وبما إني كنت بأنيكها في وضعية الكلبة. جميلة نزلت تحت شادية في وضعية التسعة وستين والبنتين الاتنين بدأوا يلحسوا في أكساس بعض المبلول. قفشت في بزاز شادية وبسرعة حسيت إني خلاص مستعد أجيبهم. رشيت لبني في طيز شادية وكان لسة فاضل دفعتين طلعت زبي وحاولت أمنع نفسي شوية لغاية ما الاتنين ركعوا قدامي وبدأت كل واحد تمص في زبي شوية وتبلع من لبني. بينما هما كانوا بيعملوا كده كنت ببعبصهم هما الاتنين لغاية ما جابوا تاني. فضلنا على كده تلات ساعات لغاية ما زبي وطيازهم وأكساسهم أتهرت. دلوقتي بقينا نتقابل عشان نمارس السكس الثلاثي الساخن كل ما نلاقي فرصة. جربنا أوضاع كتير ومختلفة واستمتعنا على الأخر. وأحلى حاجة لما كنت بأشوف واحدة فيهم بتنيك التانية وهي لابسة ديلدو وأنا راكب عليها من وراء وهاري طيزها نيك في أحلى سكس ثلاثي ساخن.