النهاردة هحكيلكوا قصتي سكس مصري نار اللي حصلت معايا في عز الشتاء زي دلوقتي الشتاء اللي فات لما مارست أسخن سكس جماعي مع صاحبة مراتي و جوزها أما كان الجو سقعة تلج و الشتا عمال يرخ في الشوارع و انا كانت في ايدي كوباية سحلب عشان أسخن نفسي بيها. فاجأة جاتني مراتي الحلوة الاسكندرانية اللدغة في حرف الراء الشيك و قالتلي : مجدي … صاحبتي غانيا جاية تزورنا النهاردة هي و جوزها….. فبصيتلها و برقت وقلت و انا مستعجب: هو في حد يزور حد النهاردة… منتاش شايفة الجو؟! قعدت جنبي و اتربعت و قالت: أهو طلبت معاهم بقا!نقول لأ؟ بس بصراحة أول ما سمعت أسم رانيا صاحبة مراتي زبري قام و سخن لأنها بصراحة مزة لعبية غنجة جامدة عليها جسم مربرب حلو تحس أما تشوفها أنها ممثلة أفلام سكس مصري من بتوع البزاز الكبيرة و الطياز المنفوخة البارزة. كنت أما أشوفها زبري يشب على طول و كنت بهيج على مراتي من بعد زيارتها لينا و كنت أنيكها و انا في خيالي صورة رانيا دي.
بردة كنت بحس أن مراتي هنا تحب انها تتناك هي و صاحبتها رانيا على سرير و احد و كانت دايماً تجيب سيرتها و احنا عالسرير. في اليوم ده شافت هنا زبري واقف شادد بعد سيرة صاحبة مراتي فقالت وهي بتلمح: هو الغالي ده مش سقعان مالشتاء …. ولا سخونة رانيا قومته! شد زبري بشكل كبير و جات مراتي و قعدت فوقه و قالتلي بدلع: أنا ولا هيا… بتاعي ولا بتاعها؟ فجاوبتها و أنا ممحون من كلامها فسألتني : من بتهيجك اكتر أنا ولا رانيا صاحبتي؟ من أم بزاز أحلى .. مين طيزها احلى؟! عرفت مراتي نقطة هيجاني فمقدرتش استحمل و ابتديت اقفش في بزازها و أدلك كسها من فوق الكيلوت و بنطلون الترينج الخفيف و فرك جسمها من تحت الهدوم ورديت عليها: انت طبعاً… بزازك …… كسك …كلك حلوة اوووووي.. بس طياز رانيا موووووت… فقالتلي: بردة جوزها سعيد بيقول كده…كلامها ده ودخول سعيد عالخط ربكني! الظاهر أن صاحبة مراتي رانيا و مراتي بييكلموا على اللي بيدور ما بينا في السريرو كل واحدة بتحكي للتانية عن اللي باعمله أنا مع مراتي هنا و اللي بيعمله سعيد مع مراته رانيا و الدنيا ميغة!و يمكن كمان يكونوا بيلعبوا في بعض او بيمارسوا السحاقو يمكن أنهم نفسهم يجربوني أنا وسعيد بالتبادلو نفسهم في سكس جماعي و نمارس سكس مصري نار و كل واحدة تستمتع بجوز التانية!كان كل ده بيدور في بالي لما هنا مراتي قالتلي باللي صدمني: غانيا صاحبتي قالت لجوزها انها عاوزة تتناك منك ولو عجبها زبك أكتر تنيكه هو كمان!! سألتها: هي بجد رانيا عاوزة كدة؟!! قالتلي : اكيد وهما جايين الليلة عشان كدة.. استعد…
وفعلاً ملحقتش أكمل و أخلص من استغرابي لحد ما لقيت جرس الشقة بيرن و رانيا المثيرة صاحبة مراتي و جوزها سعيد معاهاو زبري هاج وقامن مراتي تفتح الباب و كانت بلوزتها مقطوعة على كتفها فقلتلها: مش تغيري المقطوع ده! فقالتلي العلقة بابتسامة: ما هو راح يشوف أكتر من كده… و فتحت الباب و كان باين أنها ليلة سكس مصري نار في عز الشتاء فقلت في نفسي: هيبقى سكس جماعي زي اللي باسمع عنه مع صاحبة مراتي صباحي…كنت بحاول أخفي زبري الهايج فغمزتلي مراتي هنا وهمست بدلال الوسخة: سيب رانيا تستمتع بزبك… فتحت الباب فلقيت زبر سعيد منتصب هو كمان فقلت في نفسي: ده جاي ناوي بقا…أول ما دخل سعيد بص على زبري بردة فقلت بسرعة: أدخل.. انا هاهريك نيك وهنيك مراتك اللبوة دي… فرد عليا: هانشوف.. أنا هفشخك و هفشخ الحلوة مراتك دي. كانت رانيا جريئة و لبوة اوي فاول ما دخلت رميت كفها على زبري تحسس عليه وعينيها وسعت و قالت: سعيد خلي بالك.. دا جامد…بص واقف ازاي… كنت رايح أنط على رانيا من هياجي فمنعتني بضحكة غنجة وغمزة: أهدى … نسخن الأول… وشغلت ومراتي موسيقى بلدي و بقوا يرقصوا و يتمايلوا و يهزوا و مع كل هزة و ميلة يرموا هدمة من ملابسهم فيبانالجسم الملعلط الحلو الشهي و بيثروا بعض و يتباوسوا قدامي أنا وسعيد اللي رحنا نقلع فبقينا بالشورتات و أزبارنا هايجة فشخ وراحت كل واحدة تتفاخر بحجم و قوة انتصاب زبر جوزها فقالت مراتي: مش قلتلك … زب جوزي أطلو زب هتشوفيه… نار… و قالت رانيا بدلع: بصي على بيضان جوزي.. بصي منفوخين كور أزاي مليانين لبن عشان يريحوا عشر قحيب زيك… وبدأت رانيا صاحبة مراتي تضم مراتي و تلعبلها بلسانها في بقها و يلعب في اكساس بعض و أنا و سعيد زبري و زبره يخبطوا في بعض وادخلت رانيا صاحبة مراتي تلعق زبري و زبر جوزها و تبص بصات شبق و عهر علينا بعينيها النعسانة و تدخل الزبرين في بداية سكس مصري نار في عز الشتاء , بداية سكس جماعي مريع, فبقيت تدخلهم و تف عليهم و تمصهم مرة تانية…يتبع….